//Forever Imperfect
Tuhan Berikan Aku Cinta

1 April 2013 @ 09:39 | 0 Comment [s]


Hi Assalamualaikum !
"Selamat Pagi" :')
Pagi macam nih memekakje keja seseorang :'p sambil melepaskan tangkunggan air mata ,hahaha :3
Pagi ini juga ada seseorang yang masih berharap kepada diriku :') Dan insha allah,saya dapat terima awak dengan hati terbuka ...



Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta


Ya Allah , kau bukakan pintu hatiku untuk menerima dia :')


Older Post | Newer Post
Jantung Hatiku!

...
Tolong doakan ibu saya tenang di alam sana, Semoga ALLAH merahmati dia, LOVE YOU MOM :')
Hey readers! Welcome to my blog.I'm Sunshine, the owner of this blog. I've started blogging since 2012. Anyway, hope you'll enjoy your stay here. Don't forget to leave a message at my chatbox :)



Navigation

Kaki Blogger


Diary About Owner Site


Follow Me



Let's Talk!

No harsh word. Give your url blog not your email. You can ask me anything or whatever




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Ezy Eiyzah

Best View at GOOGLE CHROME!