//Forever Imperfect
Me?? I'm fine :')

23 April 2013 @ 07:38 | 0 Comment [s]

Hi Assalamualaikum 
Blogging 
Huh! Lama tak updated terasa berhabuk blog ni btw baru lepas mengedit-edit serba sikit blog ni . Cantik ke tidak ,kisah? haha *keep calm*
Saya ok, saya dah besar ! fake smile :')
  

" LOVE IS LOVE, LOVE IS YOU, I LOVE LOVE, I LOVE YOU "

Everyday i was thinking about love " love love love " when i'am single, i'm proud because i can fokus for Exam/Study. Yeahh!! it's i wanna in my life . Love? After done study , i'll loving someone special from Allah Insyaallah
I'm not perfect, i have sins ,problem.hmmmm..
 Right now,no people understand me !!  I do what i want to do,but my mom not understand me!! i love she so much but he does not like me !!!!

Ya Allah,
Lembutkanlah hati ibu bapaku,
untuk terima keputusan yang telah hamba buat :'( 

Ya Allah,
hambamu merindui kegembiraan yang lepas, 
tapi sayangnya masa hanyalah berlalu sekali,
dan kesilapan yang lalu, mungkin tiada gunanya dikesali sekarang,

Kadang-kadang merindui seseorang itu membuat kita semakin menyayangi sidia, tetapi sebaliknya adakah sidia merindui diri kita? hmmmm soalan yang tidak pernah terjawab.....
Sedangkan dalam masa yang sama ,aku melupakan seseorang dan menyanyangi seseorang. Adakah aku salah ???

Aku ingin merasa dicintai dengan sepenuh hati dengan bersungguh-sungguh bukan kerana ingin mencari keseronokan semata-mata ,Allah telah banyak memberi dugaan, maybe sekarang bukan masa yang tepat untuk cinta-cinta ..

Setiap kali ingin mencintai,hati ini berkata-kata macam-macam tentang keburukan &kebaikan cinta ;D Ya Allah, ya rabbi .....

Selemah-lemah mana hati aku ,aku akan terus berusaha dan bangkit .People!!!! please don't believe  "monkey love" it's can destroy life ..


Note : Lebih baik dicintai daripada mencintai seseorang :')






Older Post | Newer Post
Jantung Hatiku!

...
Tolong doakan ibu saya tenang di alam sana, Semoga ALLAH merahmati dia, LOVE YOU MOM :')
Hey readers! Welcome to my blog.I'm Sunshine, the owner of this blog. I've started blogging since 2012. Anyway, hope you'll enjoy your stay here. Don't forget to leave a message at my chatbox :)



Navigation

Kaki Blogger


Diary About Owner Site


Follow Me



Let's Talk!

No harsh word. Give your url blog not your email. You can ask me anything or whatever




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Ezy Eiyzah

Best View at GOOGLE CHROME!