//Forever Imperfect
Meraung ...

30 March 2013 @ 05:07 | 0 Comment [s]


Hi Assalamualaikum !
Hi Stalker 
Crush
Ex
.
.

""



Ke mana arah hendak ku tuju
Bila hatiku rindu padamu
Hendakku cari tapi tak guna
Kau bahagia dengan si dia
Dikamar sepi aku termenung
Terbayang bayang kenangan kita
Tidak ku sangka kau
Tergamak pergi
Saat ku masih perlukan mu
Meraung di jiwa
Apalah daya kiranya
Orang dah benci



Kadang-kadang diri yang kubawa ini menjadi tak tentu arah ,tiada ajak tuju, tiada angin yang baik . Kenapa dengan diri ini? Menangis tanpa bersebab? Ya Allah ,Kenapa begini diriku? .. Cukuplah kau berikan aku cinta, Sesungguhnya ia amat memeritkan bagiku! Cukuplah kau kirimkan aku seorang insan yang pertama aku cintai,cukuplah aku mempunyai ibubapa yang ambil berat tentang diriku, tapi mengapa aku masih rasa bersalah dan merana ? 

Ya Allah ,ya rabbi
Kenapa diriku ,fikiranku,emosiku susah untuk melupakan dia ? 
sedangkan ada seseorang sedang menunggu untuk menyambut cintaaku ini :( Kenapa aku susah sangat melupakan diri dia? Sedangkan dia sudah bahagia dengan pilihannya dan aku sudah bahagia tanpa dia ...tetapi kenapa masih ku terbayang-bayang dirinya ..
sakitnya hati bila mengenang balik ..

Aku ingin melupakan mu bukan dengan cara mencintai orang lain, tapi melalui cintai kerana "Allah""Ibubapa"ku 

Biarlah hati ku begini dan tiada sesiapa boleh pulihkan, biarlah aku merana kau gembira .
Aku bahagia dengan kehidupan ini ,aku bahagia dengan apa sekarang .
Tanpa mu, aku telah mempunyai sahabat yang mengambil berat pasal diriku .
Ku mempunyai
 "Allah"
 "Ibubapa"
"Sahabat Baik"
"Crush"



Note : I hope i can forget him 




Older Post | Newer Post
Jantung Hatiku!

...
Tolong doakan ibu saya tenang di alam sana, Semoga ALLAH merahmati dia, LOVE YOU MOM :')
Hey readers! Welcome to my blog.I'm Sunshine, the owner of this blog. I've started blogging since 2012. Anyway, hope you'll enjoy your stay here. Don't forget to leave a message at my chatbox :)



Navigation

Kaki Blogger


Diary About Owner Site


Follow Me



Let's Talk!

No harsh word. Give your url blog not your email. You can ask me anything or whatever




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Ezy Eiyzah

Best View at GOOGLE CHROME!