//Forever Imperfect
I can be strong without you bebeh !!

7 March 2013 @ 03:20 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum hai peeps !
Maaf sebab jarang updated blog sekarang, 'malas, malas' --'

Minggu ni sibuk ,eh?,*sibuk juga lah*
Sekarang 07.03.2013 time to  Move On , hmm . why? because because why.......
Saya tak kuat macam dulu .saya tak sanggup disakiti lagi, hati saya "kosong~kosong" .Saya tak mampu nak cinta awak lagi .Saya hanya boleh stalk awak dari jauh, saya sayang awak! tapi sayang saya sekarang tak macam dulu :'/ Sekarang saya hanya mampu tengok lakonan awak , awak kan pandai sangat berlakon ,pandai berkata -kata .Pandai masuk dalam hati saya ,pandai ambil hati saya  .
Tapi kenapa hati saya sakit sangat? hati saya sangat hancur ya allah *Hey people please X-ray my heart :'/
I'll be alright now ,because i don't wanna love you again !!! it's hurt bebeh :' (



Not matter what happen , i wanna go far away from your heart . 
Hey Ex ,why you did this to me? you wanna game me? yeahh let's go play game . but 'YOU CAN GODIE"
Kenapa saya jadi mangsa awak ;( saya penat kenal perangai awak selama 3tahun 8bulan yg tak pernah nak ubah lansung ,Awak cakap saya berubah banyak! tapi sedaya upaya saya ,saya cuba ubah kembali tetapi dalam diam -diam awak yang berubah :( 
Mungkin awak tak perlukan saya kan? Lagipun awakkan ramai yang terkejar -kejar kan? why me yg perlu kejar awak :/ saya hanya budak kampung , dan tidak se'hot' awak .
Tak taste awak kan? -,-'
Buat masa sekarang hati saya tertutup untuk awak! Saya hanya boleh anggap awak sekadar kawan bukan lawan .Saya harap dengan cara ini kita mampu faham satu sama lain . hanya kawan ......
Saya tak mampu sayang awak dah macam dulu :')
Maybe awak perlu cari girlfriend baru ? yang terbaik untuk awak , n untuk ganti tempat saya :)
Sometime ....
I cry about you , but you? not care . i wanna tell my problem but you not beside me ,n you don't hear my problem , it call love?
Kenapa saya perlu sayang awak lagi? sedangkan awak tak sayangkan saya ,kalau awak sayang saya ,awak takkan sanggup mintak putus :'/ I love us relationship ,but you? hmmm
 As weak or strong I am, I will try to delete the memories of our previous ;)
i can be strong without you bebeh 


#Crush -Please don't do the same what my Ex-Boyfriend  do , it hurt







Older Post | Newer Post
Jantung Hatiku!

...
Tolong doakan ibu saya tenang di alam sana, Semoga ALLAH merahmati dia, LOVE YOU MOM :')
Hey readers! Welcome to my blog.I'm Sunshine, the owner of this blog. I've started blogging since 2012. Anyway, hope you'll enjoy your stay here. Don't forget to leave a message at my chatbox :)



Navigation

Kaki Blogger


Diary About Owner Site


Follow Me



Let's Talk!

No harsh word. Give your url blog not your email. You can ask me anything or whatever




The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Ezy Eiyzah

Best View at GOOGLE CHROME!